4/Eylül/Cuma/USDCAD

6 Eylül 2009 Pazar




Merhaba arkadaşlar günaydın..

Bugün sizlerle usdcad çiftinde işlem yapıcaz..

3 gündür takibimde olan parite 1100.70 tepe kanal çizgisine gelemsini bekliyordum ve ordan nasıl bir tepki verecegini bekledim ve tahminlerim 3.aşşa 5.yukarı tutu, kanal çizgisiden aşırı şatış baskısı yedi ve direk geri tepti.

Ve çıkış trendi olarak çizdigim çizgiye 3 kez gelmiş oldu ve bu sabah o çizgiyi kırdı 100.0 seviyesinde iyi bir satış yaparak yakın stopla işleme girelibilir..

Unutmamamız gereken bir konu var işlemlerimizde kesinlik ve kesinlikle stop izle ile çalışıyoruz, yada manuel olarak her kar oranında stobumuzu yakına götürüyoruz bu şekilde ani bir geri dönüşde dahi zarar etmemiş oluruz..

Herkese başarılı işlemler.

Short :1100.0

Sl: 1100.30

Tp:1.960 2 ci Tp:1.915


0 yorum

Yorum Gönder

Arşiv