SP500

9 Eylül 2009 Çarşamba

Bugun sp500 bizi terse getirdi stopaltı olduk.Biraz aceleci davrandık kafasını kaldırıp dirence bir öpücük verdikten sonra güzel bir satış yapabilirdik.

Aslına bugün bir çift tepe yapma girişimi olacagını tahmin ediyordum ama o fırsat sabah daha çok aşşa yönde idi öglenden sonra biraz toparlanma gösterdi 1018 destegine ulaşamadan alım tepsiki geldi.

Şimdi eger tekrar direnç öizgisine degerde bir öpücük kondurup geri sekerse satışş kaçınılmaz olur bence. Yok eger direnç çizgisini kırarsa alım yönündede işlem yapabiliriz.

0 yorum

Yorum Gönder

Arşiv